Carta de serveis i compromís

1. Presentació

Dades generals

• Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Servei d'Estadística i Qualitat Universitària
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Son Lledó. Campus universitari.
    • Carretera de Valldemossa, km 7.5
    • 07122 Palma
    • sequa.qualitat@uib.es
    • Telèfono: 971 25 9725
  • Localització
    • mapa
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores (excepte el mes d'agost)
  • Pàgina web

Missió, visió i valors

Missió

La missió del SEQUA és contribuir i facilitar la millora contínua de la institució i el seu avanç cap a l’excel.lència, proporcionant als diferents grups d’interès l’assessorament, la formació, les dades estadístiques, els indicadors, els informes i les eines més adients.

Visió

Volem ser una unitat capdavantera amb una clara vocació de servei que treballa per satisfer plenament les necessitats i expectatives actuals i futures dels seus grups d’interès. Aspiram a ser un model de referència en el si de la institució i a tenir una presència significativa en els àmbits autonòmic i estatal.

Valors
  • Lideratge.
  • Proactivitat, creativitat i innovació.
  • Vocació de servei i aportació de valor afegit als usuaris.
  • Transparència, ètica i responsabilitat social.

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

Títols oficials:

Serveis i unitats:

Altres serveis:
  • Realització d'auditories
  • Producció d'estadístiques i informes
  • Formació, consultoria i assessorament (qualitat i estadística)

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

El SEQUA té previstes diferents actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:

• Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
    • Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
    • Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei, personalment o per via telefònica.

4.  Mesures d'esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la cap del servei, assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

Data d'aprovaciójuliol de 2010