Participació en les Jornades Tècniques de Reflexió i Debat de les Unitats de Qualitat a la Universitat de Lleó

Els dies 8 i 9 de juny a la Universitat de Lleó va tenir lloc la VIII edició de les Jornades Tècniques de Reflexió i Debat de les Unitats de Qualitat de les universitats en la qual participà el SEQUA.

L'objectiu va ser analitzar en profunditat els processos d'acreditació institucional, avaluació dels títols oficials, els diferents segells i certificacions internacionals i la pràctica de la innovació col·laborativa per a la coordinació de les unitats de qualitat de les universitats.

La directora del SEQUA, la senyora M. Jesús Mairata, va presentar la ponència <Avaluació de l'acompliment del personal d'administració i serveis>.

ENLLAÇ A LA NOTÍCIA

Data de publicació: Thu Jun 15 12:23:00 CEST 2017